Sunday, October 21, 2018

Med Baba ved min side - forste del hent PDF Marguerite Jalving


Hent PDF Læs online



Jeg har haft, og har stadig smukke visioner og dromme med Baba.Lseren vil mske have lidt svrt ved at skelne mellem vision og drm, da begge dele foregr under svn. Der er dog en betydelig forskel, som nsten ikke lader sig beskrive. Men jeg vil alligevel prve.I en drm kommer Baba og giver mig en besked, eller viser mig noget, jeg skal lre af. Kort og godt en lektie.En vision er noget helt andet. Der er jeg med Baba, eller alene, p overjordiske sknne steder, fyldt med lys og en vidunderlig atmosfre. Der er det som regel ikke s meget en lektie, det drejer sig om, men en oplevelse Baba giver mig. Denne vidunderlige atmosfre, jeg fr lov at opleve en kort stund p forskellige mder..
Forlaget skriver: Marguerite Jalving, er et menneske med begge ben på jorden. Med elegante høje hæle og verdslig ynde, står hun med sit stærke temperament Pris: 319 kr. Häftad, 2014. Skickas inom 5-8 vardagar. Köp Med Sai Baba ved Min Side av Marguerite Jalving, Erik Istrup på Bokus.com. Med Sai Baba ved Min Side by Marguerite Jalving, 9788792980182, available at Book Depository with free delivery worldwide. Med Sai Baba ved min Side has 1 rating and 1 review. Erik said: Marguerite Jalving giver en meget personlig skildring af mere end 20 år af hendes liv med Pris: 120 kr. E-bok, 2011. Laddas ned direkt. Köp Med Baba ved min side - forste del av Marguerite Jalving på Bokus.com. Buy [Med Baba Ved Min Side: Anden Del] (By: Marguerite Jalving) [published: February, 2012] by Marguerite Jalving (ISBN: ) from Amazon's Book Store. Marguerite Jalving, er et menneske med begge ben på jorden. Med elegante høje hæle og verdslig ynde, står hun med sit stærke temperament fast ved sine Med Baba Ved Min Side: Anden Del (Danish Edition) [Marguerite Jalving] on Amazon.com. *FREE* shipping on qualifying offers. Marguerite Jalving står fast ved sine meninger, i såvel spontan vrede, som glad begejstring, og med af og til lidet ærbødige tanker til Sai Baba, Med Sai Baba ved Min Side: En usædvanlig beretning (Danish Edition) - Kindle edition by Marguerite Jalving. Download it once and read it on your Kindle

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.