Saturday, October 20, 2018

Bog Stabilt blodsukker Siff Holst pdf


Hent PDF Læs online



Ny udgave.

Stabilt blodsukker - Overskud i hverdagen giver dig viden og redskaber, så du kan hjælpe dig selv til et sundere liv med energi, klarhed og overskud For at få et sundere liv er der tre vigtige elementer: Kost tanker og bevægelse, som bliver beskrevet i bogens tre dele. Del 1 forklarer, hvad kroppen bruger blodsukkeret til, hvilke værdier der er normale, og hvad der henholdsvis fremmer eller hæmmer et stabilt blodsukker.Del 2 fortæller om teorien bag kostens indvirkning på kroppen, om vitaminer og mineraler og om tanker og bevægelse. I denne del er der også utraditionelle, men samtidig.
Sådan fik jeg stabilt blodsukker. Stabilt blodsukker - Siff Holst I denne video vil jeg Velkommen til Stabilt blodsukker - Siff Holst Viden, tips, tricks og redskaber som får dit blodsukker til at være stabilt fra morgen til aften, dag ud og dag I Blodsukker – den ultimative guide kan du læse om Velkommen til mit Univers Sundhed med stabilt blodsukker Jeg hedder Siff Holst (1956). Jeg har kendt til Stabilt blodsukker - Overskud i hverdagen Af Siff HolstLæs bogen, der giver dig den viden og de redskaber, som du behøver for at få og fastholde dit blodsukker Velkommen til mit Univers Sundhed med stabilt blodsukker Jeg hedder Siff Holst (1956). Jeg har kendt til svingende energi og humør det meste I webinaret lærer du, hvordan du får kost, tanker og bevægelse til at spille sammen og give Læs om Stabilt blodsukker - overskud i hverdagen kost, tanker, bevægelse. Udgivet af Hovedland. Bogens ISBN er 9788770702188, køb den her. Del 3 indeholder en modulopbygget handlingsplan, hvor det er muligt at følge en af tre forskellige modul og derved opnå stabilt blodsukker. Siff Holst er Et ustabilt blodsukker kan ødelægge alt fra din koncentration, din søvn, dit vægttab eller en sportspræstation. Se her hvordan du får et stabilt blodsukker. Siff holder foredrag om stabilt blodsukker i hele landet. 15 år yngre med stabilt blodsukker trækker fulde huse på fyraftensmøde, biblioteker, i oplys..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.