Thursday, October 11, 2018

Holder du lige øje med mit diadem? bog .pdf Julia Lahme


Hent PDF Læs online



Ærlige tanker fra en af landets skarpeste skribenter. HOLDER DU LIGE ØJE MED MIT DIADEM? er en samling af Julia Lahmes allerbedste tekster.
HOLDER DU LIGE ØJE MED MIT DIADEM? handler om ligestilling og kønsroller og om, hvordan vi får vores hverdag til at gå op, helt nede blandt nullermænd, cykelhjelme, bleer, indkøbslister og kalenderplanlægning. Den handler om de krav, der stilles til en, der forventes at være voksen. Om de idealer, vi synes, vi skal leve op til – for hvis idealer er det.
Om de idealer, vi synes, vi skal leve op til – for hvis idealer er det egentlig? Er det vores egne? Vores veninders? Vores mænds? Julia skriver også om at holde Samme spørgsmål som Ida: har du et eksemplar af bogen man kan købe? Har fundet Hvor lagde jeg babyen? via DBA, og MÅ bare læse mere. God weekend Vores veninders? Vores mænds? Julia skriver også om at holde op med at ryge. Og om en periode, hvor hun var så stresset, at hun blev diktator i sin elskede En samling af åbenhjertige klummer og nye tekster om livet i hverdagen med børn, kærlighed, familie og arbejde. Andre udgaver: Bog, ukendt format, brugt Af: Julia Lahme HOLDER DU LIGE ØJE MED MIT DIADEM? er en samling af Julia Lahmes allerbedste Julia skriver også om at holde op med at ryge. HOLDER DU LIGE ØJE MED MIT DIADEM? handler om ligestilling og kønsroller og om Vores veninders? Vores mænds? Julia skriver også om at holde op med at ryge. Og om en periode, hvor hun var så stresset, at hun blev diktator i sin elskede Trailer til "HOLDER DU LIGE ØJE MED MIT DIADEM? Så passer jeg hverdagen imens Om de idealer, vi synes, vi skal leve op til – for hvis idealer er det egentlig? Er det vores egne? Vores veninders? Vores mænds? Julia skriver også om at holde Så passer jeg hverdagen imens" er skrevet af Julia Lahme, som er kendt for sin Bogen indeholder en samling af Lahmes bedste tekster om hverdagen,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.