Friday, March 29, 2019

Porcelænsdreng bog Martin Hansen pdf


Hent PDF Læs online



Jeg er psykisk syg. Noget så eftertrykkeligt. Det er denne digtsamling et slående bevis på. Digtsamlingen er en beskrivelse af mit liv i det psykiatriske system. Den er en beskrivelse af svigt, sorg og af de mørkeste lokaler på psykiatrisk afdeling. En beskrivelse af nederlag, men også af små sejre, som dukker op fra den kolde muld, der hvor det mindst var forventet.
Jeg har malet billeder af, hvordan verden kan se ud, når man er psykisk syg. Det er stemningsbilleder fra mit liv og billeder af, hvordan min lidelse har formet mig til det menneske, som jeg.
"Porcelænsdreng" [1. udgave, 1. oplag] af Martin Hansen - Hæftet (Bog med hæftet ryg). På dansk. Genre: Digte. Udgivet 11/07-2016. Læs videre Porcelænsdreng - digte om bipolar lidelse. Udgivet af Mellemgård. Bog er også tilgængelig som eller E-bog. Bogs ISBN er Digtsamlingen Porcelænsdreng er Martin Hansens bidrag til litteraturen, digte skrevet på baggrund af psykisk sygdom, i dette tilfælde en Martin Hansen. - bipolar lidelse. Hjem · Humørsvingninger · Porcelænsdreng · Blog Illustrationer til Porcelænsdreng: Heidi Sivholm Lægteskov Leonhard. Køb Porcelænsdreng | Oprettet fra inventtable | ISBN 9788771901641 | Forlag mellemgaard | PORCELÆNSDRENG – DIGTE OM BIPOLAR LIDELSE Martin Hansen har også skrevet bogen Mine humørsvingninger og jeg – et liv med bipolar lidelse. Køb 'Porcelænsdreng' bog nu. Jeg er psykisk syg. Noget så eftertrykkeligt. Det er denne digtsamling et slående bevis på. Digtsamlingen er en beskrivelse af mit. Jeg er psykisk syg. Noget så eftertrykkeligt. Det er denne digtsamling et slående bevis på. Digtsamlingen er en beskrivelse af mit liv i det psykiatriske sys Desuden har jeg skrevet "Porcelænsdreng" som også kan købes i boghandelen og lånes på biblioteket. Publiceret: 0. Afgivet: 1. Modtaget: 1. Køb Porcelænsdreng | Digte | ISBN 9788771900453 | Forlag mellemgaard |

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.