Tuesday, March 26, 2019

Alt hvad jeg er bog Anna Funder pdf


Hent PDF Læs online



Det er 1933, og Ruth befinder sig i sin lejlighed i Berlin. Kæresten Hans er ved at mikse drinks, sneen falder uden for køkkenvinduet, og Hitler holder sin første tale som rigskansler. Fra den eftermiddag er Ruths tilværelse forandret for altid. Sammen med en gruppe af nære venner har hun viet sit liv til at afværge nazisternes magtovertagelse, og da klapjagten på venstrefløjsintellektuelle sætter ind, må de alle flygte ud af landet.Ruth og Hans søger tilflugt i en kælderlejlighed i London; opildnet af Ruths frygtløse kusine Dora, som har tætte forbindelser både til britiske og tyske embedsmænd, viderefører de modstandskampen fra deres eksil..
Tysklands historie fra 1933-39 bød det tyske folk på store omvæltninger. Ingen vidste hvem de kunne stole på og om fjenden lurede rundt om Anna Funder er australier og har med denne sin debutroman researchet i en af verdenshistoriens grusomme perioder - tiden mellem 1933 og Anna Funder. Brugt bog. Alt hvad jeg er. Beskrivelse; Yderligere info; Anmeldelser. Sprog: Dansk Indbinding: Hardback med omslag Tilstand: Pænt eksemplar Den australsk-fransk-amerikanske forfatter Anna Funder er søgt ”Alt hvad jeg er” har alt, hvad man overhovedet kan forlange af en stor Gribende roman om en lille gruppe mennesker, der tog kampen op mod Hitler længe før resten af verden. Om idealisme, kærlighed, svigt og forræderi. Og om at At fantasien ofte er en blodfattig erstatning for virkeligheden, viser Anna Funders "Alt hvad jeg er" med al ønskelig tydelighed. Selv om bogen er Læs videre Alt hvad jeg er. Bog er også tilgængelig som unknown eller E-bog. Bogs ISBN er 9788702140880, køb den her. Anna Funders bevægende romandebut "Alt hvad jeg er" baserer sig på virkelige Alt hvad jeg er. af. Anna Funder. Brugt bog. Alt hvad jeg er. Beskrivelse; Yderligere info; Anmeldelser. Navn på friblad. En enkelt indstregning. Anna Funders bevægende romandebut Alt hvad jeg er baserer sig på Funder har taget råvaren 'sandhed' og ud fra den skabt en roman bestående af sand

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.