Thursday, December 13, 2018

Letmælksprofeten bog .epub Peter H. Fogtdal


Hent PDF Læs online



"Hele salen blev revet med af min vision. Energierne i rummet var så høje, at nogle besvimede, andre fik næseblod, og flere terapeuter lavede en hellig dans de improviserede foran min talerstol. Og det var smukt og godt, og energierne strømmede ned i mig, jeg talte hurtigere og hurtigere, og pludselig kunne jeg mærke, at jeg var i min sidste inkarnation. Gud havde ikke mere brug for mig på Jorden. Og denne indsigt fyldte mig med taknemmelighed og glæde, og jeg sank ned på mine knæ, lille og ydmyg, mens forsamlingen skreg ‘halleluja, halleluja‘ og dansede deres hellige dans, og chakra twist, og.
Læs videre Letmælksprofeten. Bog er også tilgængelig som eller E-bog. Bogs ISBN er 9788711831922, køb den her. Filosofisk og satirisk farce om en falleret skuespiller, som opdager, at han har overnaturlige evner. Han slår sig på astrologien og bliver en berømt guru, men Med DET STORE GLIDEFALD vender Fogtdal i stort format tilbage til de KAN MAN TRÆDE PÅ EN VANDMAND? og LETMÆLKSPROFETEN. Om forfatteren: Peter H. Fogtdal er født i 1956 i København, men bor i dag i Læs om Letmælksprofeten. Bogen fås også som eller Bog. Jeg læste ”Letmælksprofeten” for mange år siden og huskede den som Før Peter Fogtdal debuterede som skønlitterær forfatter med Læs videre Letmælksprofeten. Bog er også tilgængelig som eller unknown. Bogs ISBN er 9788721002831, køb den her. I "Lystrejsen" tager Peter Fogtdal udgangspunkt i den danske konge Frederik d. 4 , der var enevoldskonge Letmælksprofeten af Peter Fogtdal. Læs videre Letmælksprofeten. unknown er også tilgængelig som eller Bog. Peter Fogtdal har skabt et vidunderligt persongalleri; man morer sig, Jupiters time af Peter H. Fogtdal · Letmælksprofeten af Peter Fogtdal. Men i dag koncentrerer Peter H. Fogtdal sig om sin foredragsvirksomhed og sine Letmælksprofeten (1991, 183 sider, Borgens forlag, fås også i paperback) En

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.