Friday, December 28, 2018

Hent Glæd dig! [pdf] Kathrine Lilleør


Hent PDF Læs online



Til dig, der sidder i decembermørkets skygge, tilegner jeg denne kalenderbog. Lad os gå igennem december sammen.Jeg har samlet 24 af mine bedste fortællinger. Livshistorier, kalder jeg dem, fordi de alle på hver sin måde har gjort mine sorger lettere at bære og banet vej for nye forventninger, nye drømme – nye glæder. For glæden findes, selv om den er svær at få øje på. Også i december. Glæd dig! er en selvstændig fortsættelse af Kathrine Lilleørs to tidligere selvbiografiske bøger, Kvinde hvorfor græder du og Kærlighed er, der har solgt i flere end 65.000 eksemplarer.Fil størrelse: 14441 KB
I 24 personlige kapitler om tro, håb og kærlighed fortæller Kathrine Lilleør, hvordan glæden altid findes – også når den kan være svær at få øje på. "Glæd dig!" er en selvbiografisk collage af livshistorier, hvor præsten Kathrine Lilleør (f. 1964) deler 24 af sine bedste bedste fortællinger for at lystne Det var en fantastisk oplevelse at læse Kathrine Lilleørs bog: Glæd dig i december måned. Det var nogle dage svært at stoppe læsningen; man havde lyst til at Læs videre Glæd dig! 24 livshistorier. Lydbogs ISBN er 9788711683101, køb den her. Til dig, der sidder i decembermørkets skygge, tilegner jeg denne bog. Lad os gå igennem december sammen. Jeg har samlet 24 af mine bedste fortællinge "Glæd dig!" er en selvbiografisk collage af livshistorier, hvor præsten Kathrine Lilleør (f. 1964) deler 24 af sine bedste bedste fortællinger for at I 24 personlige kapitler fortæller Kathrine Lilleør om tro, håb og kærlighed, hvordan Præst Kathrine Lilleør er aktuel med bogen "Glæd dig! 24 livshistorier", der kan Køb 'Glæd dig! 24 livshistorier' bog nu. Er det en lettelse for forældrene, når det multihandicappede barn dør? Og har Jørgen Leth ret til at begære kokkens. Glæd dig! er en selvstændig fortsættelse af Kathrine Lilleørs to tidligere selvbiografiske bøger, Kvinde, hvorfor græder du og Kærlighed er, der har solgt i flere

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.